چگونه از لوازم خانه خود را از سمساری فدک خریداری کنیم

سمساری محله یکی از بهترین سمساری سعادت آباد و جاهای دیگه است

چگونه از لوازم خانه خود را از سمساری فدک خریداری کنیم

گذشتگان مدام به ما می گفتند که برای پیدا کردن کالاهای تجملی که مربوط به دوران قدیم میباشد به سمساری ها رمز بزنید به طوری که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توان در این مغازه های بی رنگ و لعاب پیدا کرد.
این روزها شهروند با رویکرد دیگری به سمساری های شهرشان در رفت و آمد هستند چرا که بها یک سری برابری کالاهای تجملی و حتی بنیادی قدرت خرید اقشار ضعیف و متوسط جامعه را کاهش داده و به نوعی، اکثری از شهروند در خرید جنس نو ناتوان هستند.
اکثری از مغازه ها به سبب تورم، ارائه کالاهای نو قابل توجهی ندارند و رفت و آمد شهروند در فروشگاه ها به نسبت سال های گذشته چشمگیر وجود ندارد.
روز گذشته زمانی که برای خرید میوه وارد بلوار خودسالاری سمنان شدم شلوغی یک مغازه نظرم را جذب کرد و از اینکه می دیدم یکی از مغازه های مرکز استان شلوغ میباشد و گرانی تاثیر چندانی در خرید شهروند ندارد خوشحال شدم، ولی وقتی که نزدیک خیس رفتم مغازه سمساری را دیدن کردم که شهروند برای خرید و فروش کالاهای دست دوم با صاحب و مالک مغازه درحال چانه زنی هستند.
در این وادی پیرزنی که برای خرید بخاری دست دوم در کنار این مغازه سمساری ایستاده بود، نظرم را جذب کرد با وی هم کلام شدم...
این خانم خوش ذکر که خود را معصومه آل هاشم معرفی کرد از افزایش بها کالا در بازار می نالید و می جواب داد: یک بخاری کوچک در زمستان سال پیشین کمتر از سه میلیون ریال بود ولی اکنون بها این کالا به سه برابر افزایش یافته میباشد.
وی جواب داد: در صورتی این سمساری ها نباشند چطور با این شرایط طاقت فرسا اقتصادی شهروند یخچال و بخاری های کهنه خود را تعویض کنند و ارائه محصولات دست دوم این روزها کمک حال مشکلات معیشتی شهروند میباشد.
آل هاشم که خود را مادر شهید معرفی کرد جواب داد: دشمنان دست از رمز ملت ما بر نمی دارا هستند و شهروند با وجود مشکلات اقتصادی این مشکلات را پشت رمز می گذارند و به یاری خدواند این شرایط طاقت فرسا به پایان می رسد.
بیش تر از هرچیزی نظرمان به این جذب شد که شهروند دست خالی از این مغازه سمساری بیرون نمی آمدند ، یعنی برای تامین خرید کالاهای بنیادی فروشگاه های دست دوم فروشی را بهترین گزینه می دانند.

** خرید و فروش کالا در سمساری ها رونق گرفته میباشد
یکی از فروشندگان کالاهای دست دوم در سمنان در جواب داد وگو با ایرنا جواب داد: تحریم های اقتصادی خرید و فروش کالاهای بنیادی و تجملی را در فروشگاه ها کاهش داد و شهروند این روزها برای رفع مشکلاتشان به مغازه های دست دوم فروشی روی آوردند.
عباس دربندی افزود: دور نریختن کالاهایی که به کارگیری شده از فرهنگ اصیل شهروند سمنان میباشد و به سبب باور شهروند، ریخت و پاش در این خطه معنای چندانی ندارد.
وی اضافه کرد: تحریم ها به بازار فروشندگان کالاهای دست دوم رونق بخشید، چرا که در این شرایط طاقت فرسا اقتصادی، اقشار کم درآمد قدرت خریدشان کاهش یافته میباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد