خرید وسایل از سمساری شهید مدنی

سمساری محله یکی از بهترین سمساری سعادت آباد و جاهای دیگه است

خرید وسایل از سمساری شهید مدنی

همه ما تا حدودی با معنی و کار سمساری آشنا هستیم. سمساری به محلی گفته میشود که خرید و فروش لوازم و وسایل دست دوم در آن صورت می پذیرد. در واقع سمساری جزو مشاغلی میباشد که از گذشته تا به امروز در حوزه خرید و فروش کالاهای دست دوم قابل به کارگیری عمل داشته میباشد.
همان طور که می دانید از دیر باز الایام، افرادی به پیشنهاد سمسار در سطح کوچه و خیابان می چرخیدند و با چرخ دستی که داشتن، تلاش داشتن تا لوازم مورد نیاز شهروند را به صورت دست دوم فراهم کنند. این خرید و فروش‌ ها شامل خرید و فروش انواع لوازم دست دوم نظیر خرید و فروش فرش دست دوم، خرید و فروش عتیقه، خرید و فروش ظروف کریستال دست دوم، خرید و فروش ظروف چینی دست دوم و تعدادی دیگر از وسایل منزل و کمپانی ها و .. میباشد.
به طورکلی هر وسیله دست دومی که قابل به کارگیری باشد و نیز قابل خرید و فروش باشد و لوازم عتیقه و قدیمی جزو این گروه قرار می ‌گیرند. مرسوم ‌ترین گونه برای خرید و فروش این وسایل به کارگیری از خدمات سمساری ها میباشد.
در صنعت کالای دست دوم، در شهر برای شغل کردن هر کسی که فاقد مجوز میباشد امری غیر رسمی است. در سمساری فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند شغل کنند این مجوز که با مجوز کسب و شغل شناخته میشود پس از پرداخت بها مورد نیاز انطباق با مقررات به دست دفتر شهرداری صادر میشود. و همینطور یک سری کپی از این گواهینامه به دست پلیس ثبت میشود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد